کد : 1819 ۱۳مهر ۱۴۰۳ ساعت 00:18
استاندار گیلان خبر داد،

عمده پروژه ها در ۳ سال گذشته با تمرکز اعتبارات به اتمام رسید

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان، از فرمانداران خواست علاوه بر پیگیری اعتبارات ملی و استانی، از اعتبارات ملی و حوزه نمایندگان بهره ببرند و اضافه کرد: کم کاری دستگاه ها در جذب اعتبارات به وزارتخانه بالادست اعلام خواهد شد.
عمده پروژه ها در 3 سال گذشته با تمرکز اعتبارات به اتمام رسید

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، وی با بیان اینکه عمده پروژه های عمرانی و زیرساختی افتتاح شده طی سه سال گذشته با تمرکز اعتبارات به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی باید ارزیابی اعتبار شوند و سریعا به اتمام برسند؛ در این راستا اولویت تخصیص اعتبار با پروژه هایی است که تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

استاندار گیلان  به سرشماری کشاورزی سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین و تصاویر ماهواره ای در صحت سرشماری نقش دارد.

وی از فرمانداران خواست علاوه بر پیگیری اعتبارات ملی و استانی، از اعتبارات ملی و حوزه نمایندگان بهره ببرند و اضافه کرد: کم کاری دستگاه ها در جذب اعتبارات به وزارتخانه بالادست اعلام خواهد شد.

محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز از آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در استان از ۱۲ آبان ماه خبر داد و عنوان کرد: سرشماری نقش مهمی در نظام برنامه ریزی کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی آحاد جامعه، تصریح کرد: کشاورزی در کنار صنعت و خدمات نقش مهم و موثری در اقتصاد کشور و استان دارد.

رئیس سازمان مدیریت گیلان با بیان اینکه براساس سرشماری سال ۱۴۰۰ سهم ارزش افزوده بخش کشاورزی در استان ۱۸ درصد بود، عنوان کرد: سهم شاغلین استان در بخش کشاورزی نیز ۲۱ درصد است که رتبه نهم کشور را به خود اختصاص می دهد.

رستمی سرشماری امسال را ششمین سرشماری عمومی کشاورزی دانست و گفت: این سرشماری ۴۵ روزه بوده و بالغ بر ۷۵۰ نفر اجرای آن را بر عهده خواهند داشت
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید