کد : 1626 ۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 10:33
اختصاصی گرا،

شیطان کوه لاهیجان به نام منابع طبیعی سند خورد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: منطقه شیطان کوه یا به اصطلاح شاه نشین کوه لاهیجان در راستای اجرای کاداستر یا حد نگار به مالکیت رسمی منابع استان گیلان " شهرستان لاهیجان" در آمد.
شیطان کوه لاهیجان به نام منابع طبیعی سند خورد

به گزارش گروه  رسانه ای ایران " گرا" ، مساحت این منطقه بسیار زیبا که اکنون در قلب شهر لاهیجان واقع شده است هفت هکتار " هفتاد هزار متر مربع" است و کوهستان رو به روی استخر بزرگ لاهیجان که شهرت جهانی دارد و مناطق اطراف را شامل می شود.

این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت المال به نام منابع طبیعی و ابخیز داری استان سند خورد و از این پس هیچ احدی نمی تواند در باره این 70 هزار متر مربع ادعایی داشته باشد.

منطقه استخر لاهیجان و شیطان کوه که نامی قدیمی است و شایسته است مسئولان شهر با هماهنگی منابع طبیعی یک نام بهتری برای آن انتخاب کنند، با دارای بودن شهر بازی متناسب در بالای کوه، تله کابین که گردشگران را از بالاترین نقطه کوهستان به سمت باغ های چای ارتفاع بعدی انتقال می دهد بسیار زیبا و جذاب است و هر ساله پذیرایی میلیون ها مسافر و گردشگر است.

ضرورت دارد، رسانه های شهرستان لاهیجان در باره این ناحیه زیبا و اقدام بزرگی که شهرداری لاهیجان در ناحیه ی حاجی آباد انجام میدهد اطلاع رسانی های وسییعی انجام دهند.

گروه رسانه ای ایران " گرا"، آمادگی لازم را دارد که مسئولیت اطلاع رسانی  این نواحی را بعهده بگیرد در صورتی که شهرداری یا فرمانداری و یا بخش خصوصی در این منطقه در خواست کنند.

یا علی مدد................... جمعه 9 شهریور 1403.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید