به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، در این نشست عملکرد و اتخاذ تصمیمات لازم با هدف بهبود فرایندها و ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به مردم با حضورمحمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. .
مهندس هوشنگی با تشریح اهمیت نقش دفاتر بخش خصوصی در تسهیل گری ارائه خدمات پرداخت و با تاکید بر هم افزایی و همسویی دفاتر پیشخوان برای شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک گفت : رابطه همکاری دوسویه نباید دستخوش رفتارهای غیر حرفه ای شود، لذا رعایت اصول درآمدی و عمل به ضوابط پستی باید در دستور کار مدیران دفاتر پیشخوان قرار گیرد .
وی همچنین ثبت اطلاعات کامل هویتی مشتریان در سامانه جامع قبول شرکت ملی پست ، پرهیز از هرگونه حادث شدن بی ترتیبی در فرایندهای اجرایی و ارائه خدمات ویژه برای جذب بازارهای جدید را خواستار شد .
مدیر کل پست گیلان در ادامه تفکیک مرسولات و رهسپاری آن از مبدا دفاتر پیشخوان پرترافیک را از برنامه های آتی پست گیلان برشمرد و اضافه کرد : با ایجاد این سازوکار علاوه بر افزایش سرعت سیر مرسولات شاخص های کیفی نیز رشد چشمگیری خواهند داشت .