کد : 1625 ۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 10:18
در راستای افزایش سطح کیفی خدمات،

مدیران منتخب دفاتر پیشخوان با مدیرکل پست گیلان دیدار کردند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: با هدف ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم در شهر و روستا و هم افزایی و همسویی دفاتر بخش خصوصی در جذب بازارهای جدید ، افزایش ترافیک و توسعه مبادلات مدیران منتخب دفاتر پیشخوان گیلان با مدیر کل پست استان نشست هم اندیشی برگزار کردند.
مدیران منتخب دفاتر پیشخوان با مدیرکل پست گیلان دیدار کردند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، در این  نشست عملکرد و اتخاذ تصمیمات لازم با هدف بهبود فرایندها و ارتقاء سطح  کیفی ارائه خدمات به مردم با حضورمحمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. .

 مهندس هوشنگی با  تشریح اهمیت نقش دفاتر بخش خصوصی در تسهیل گری ارائه خدمات پرداخت و با تاکید بر هم افزایی و همسویی دفاتر پیشخوان برای شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک گفت : رابطه همکاری دوسویه نباید دستخوش رفتارهای غیر حرفه ای شود، لذا رعایت اصول درآمدی و عمل به ضوابط پستی باید در دستور کار مدیران دفاتر پیشخوان قرار گیرد ‌.

 وی همچنین ثبت اطلاعات کامل هویتی مشتریان در سامانه جامع قبول شرکت ملی پست  ، پرهیز از هرگونه حادث شدن بی ترتیبی در فرایندهای اجرایی و ارائه خدمات ویژه برای جذب بازارهای جدید را خواستار شد .

 مدیر کل پست گیلان در ادامه تفکیک مرسولات و رهسپاری آن از مبدا دفاتر پیشخوان پرترافیک را از برنامه های آتی پست گیلان برشمرد و اضافه کرد : با ایجاد این سازوکار علاوه بر افزایش سرعت سیر مرسولات شاخص های کیفی نیز رشد چشمگیری خواهند داشت
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید