در راستای افزایش سطح کیفی خدمات،

مدیران منتخب دفاتر پیشخوان با مدیرکل پست گیلان دیدار کردند

مدیران منتخب دفاتر پیشخوان با مدیرکل پست گیلان دیدار کردند
پایگاه خبری، رسمی گیلان 24: با هدف ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی به مردم در شهر و روستا و هم افزایی و همسویی دفاتر بخش خصوصی در جذب بازارهای جدید ، افزایش ترافیک و توسعه مبادلات مدیران منتخب دفاتر پیشخوان گیلان با مدیر کل پست استان نشست هم اندیشی برگزار کردند.

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، در این  نشست عملکرد و اتخاذ تصمیمات لازم با هدف بهبود فرایندها و ارتقاء سطح  کیفی ارائه خدمات به مردم با حضورمحمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. .

 مهندس هوشنگی با  تشریح اهمیت نقش دفاتر بخش خصوصی در تسهیل گری ارائه خدمات پرداخت و با تاکید بر هم افزایی و همسویی دفاتر پیشخوان برای شناسایی بازارهای جدید و افزایش ترافیک گفت : رابطه همکاری دوسویه نباید دستخوش رفتارهای غیر حرفه ای شود، لذا رعایت اصول درآمدی و عمل به ضوابط پستی باید در دستور کار مدیران دفاتر پیشخوان قرار گیرد ‌.

 وی همچنین ثبت اطلاعات کامل هویتی مشتریان در سامانه جامع قبول شرکت ملی پست  ، پرهیز از هرگونه حادث شدن بی ترتیبی در فرایندهای اجرایی و ارائه خدمات ویژه برای جذب بازارهای جدید را خواستار شد .

 مدیر کل پست گیلان در ادامه تفکیک مرسولات و رهسپاری آن از مبدا دفاتر پیشخوان پرترافیک را از برنامه های آتی پست گیلان برشمرد و اضافه کرد : با ایجاد این سازوکار علاوه بر افزایش سرعت سیر مرسولات شاخص های کیفی نیز رشد چشمگیری خواهند داشت
.