کد : 1592 ۴شهریور ۱۴۰۳ ساعت 09:49
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در جمع خبرنگاران،

۵۰ موکب در محور گلزار شهدا رشت به جاماندگان اربعین خدمت می دهند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: بیش از ۵۰ موکب در مسیر گلزار شهداء رشت به سمت میدان شهدای ذهاب (میدان شهرداری) آماده خدمت‌رسانی به عاشقان و عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) است.
50 موکب در محور گلزار شهدا رشت به جاماندگان اربعین خدمت می دهند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ،  سرهنگ پاسدار عباس حسینی با اشاره به اهمیت سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) همزمان با برگزاری کنگره عظمیم اربعین به خبرنگاران گفت: موکب‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی خانوادگی دلدادگان حرم اباعبدالله الحسین(ع) با عناوینی چون موکب‌ بهداشت و سلامت، رسانه‌ای و فضای مجازی، فرهنگی هنری و غیره خود را آماده پذیرایی از عزاداران کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سال گذشته چهار موکب برای ارائه خدمت به مردم مستقر شده بود که امسال تعداد آنها به ۵۰ مورد افزایش یافته است، همچنین ۳۰ نانوایی در سطح شهر رشت نان رایگان در اختیار مردم و سوگواران سید و سالار شهیدان قرار می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصان بسیج با قدردانی از همراهی مردم شریف استان در برپایی این موکب های مردمی گفت: از مردم و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت و جاماندگان اربعین حسینی دعوت می‌شود تا به صورت خانوادگی در این مراسم راهپیمایی شرکت کنند.

وی اربعین را آغازی بر حرکت بزرگ اباعبدالله(ع) در مسیر اهتزاز پرچم توحید و ماندگار عاشورا دانست و با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب که فرمود: این محرّم‌ و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، افزود: اجتماع اربعین و پیام سیاسی آن به جهانیان امتداد پیام نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) در مقابله با استکبار جهانی و همچنین فریاد پیروزی و جاودانگی جبهه حق علیه باطل است.

حسینی تاکید کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی عظیم انسانی شکوه و عظمت مکتب امام حسین (ع) را به جهانیان نشان می‌دهند، جاماندگان ظاهری اربعین نیز که دلهای خود را همراه با زائران حسینی به کربلای معلی عزیمت داده اند در راهپیمائی نمادین شرکت کرده و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز می‌کنند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید