کد : 1535 ۲۶مرداد ۱۴۰۳ ساعت 12:30
سخنگوی کمیسیون صنایع،

کمیسیون به وزرای پیشنهادی صمت و ارتباطات نظر مثبت دارد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از نظر مثبت کمیسیون صنایع با وزرای پیشنهادی صمت و ارتباطات خبر داد.
کمیسیون به وزرای پیشنهادی صمت و ارتباطات نظر مثبت دارد
 
 

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، زهرا سعیدی مبارکه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رأی گیری، کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره برنامه ها و سوابق وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت که از وزرای مربوط به این کمیسیون تخصصی مجلس هستند، گفت: پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان کمیسیون صنایع با اکثریت نسبی آراء با این وزیر پیشنهادی موافقت کردند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اکثریت آراء با این وزیر پیشنهادی موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین برنامه‌های وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت مورد تایید اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید