کد : 1450 ۱۴مرداد ۱۴۰۳ ساعت 12:15
مدیر صمت گیلان در استانداری اعلام کرد:!

۵۰ تن گوشت گوسفند کیلویی حدود ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر کل صمت استان گیلان می گوید: برای تنظیم بازار گوشت قرمز تیرماه امسال با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان و رایزنی با وارد کنندگان بخش خصوصی ۵۰ تن گوشت گرم گوساله وارداتی با قیمت۲ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال در استان توزیع شد.
50 تن گوشت گوسفند کیلویی حدود 300 هزار تومان توزیع شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، تیمور پورحیدری  در جلسه کمیته تنظیم بازار استان در استانداری گیلان با ارائه گزارشی؛ وضعیت بازار کالاهای اساسی استان را قابل قبول و در حد مطلوب با کمترین تنش قیمتی اعلام کرد و افزود: با توجه به پیگیری سازمان جهاد کشاورزی ۱۷ تن گوشت گرم دیگر نیز بزودی در استان توزیع می شود.

وی عنوان کرد: طبق اعلام اتحادیه صنف گوشت قرمز، مرغ و ماهی شهرستان رشت قیمت گوشت گوسفند کشتار شده از۶ میلیون ریال تا ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در میادین دام استان افزایش یافته که این موضوع سبب افزایش قیمت گوشت گرم گوسفندی شده و هر کیلو از این گوشت تا هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سطح بازار به فروش می رسد.

وی افزود: طبق بررسی‌های میدانی در سطح بازار، وضعیت بازار مرغ گرم در استان مطلوب و نرخهای مصوب رعایت می شود و قیمت مصرف کننده از ۷۸۰ هزار ریال تا ۸۰۰ هزار ریال است. بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان وضعیت جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان نیز در حد بسیار مطلوب بوده و هیچ مشکلی در خصوص تأمین گوشت سفید در استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بازار میوه و صیفی‌جات نیز آرام بوده و محصولات مختلف در بازار وجود دارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه صنعت تولید سیمان را یکی از صنایع مادر، راهبردی و تأثیرگذار در فعالیت‌های عمرانی کشور دانست و گفت: قیمت این کالا تحت تاثیرعرضه و تقاضا بازار داخلی است. استان گیلان ۲ کارخانه تولیدکننده سیمان دارد که علاوه بر تأمین نیاز استان، بخشی از سیمان سایر استانها را نیز تامین می کند.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های تأمین کالا، عرضه سیمان فقط از طریق بورس کالا امکانپذیر است از اینرو تمامی تولیدکنندگان صنعت سیمان موظف به عرضه تولیدات خود در بورس کالا هستند

مردم استان در شهر و روستا در این باره اگر تمجید و نقدی دارند با ما در میان بگذارند - یکی از رسالت های هر رسانه ای مطالبه گری  و شفاف سازی است.

گوشت گرم گوسفندی کیلویی 299 هزار تومان.........

.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید