کد : 1330 ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:41
مدیر عامل هلال احمر گیلان:

امسال ۹ غریق در سواحل گیلان داشتیم

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در دیدار با اعضای گروه رسانه ای ایران " گرا" ، اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون تنها ۹ نفر غریق " فوتی" در سواحل گیلان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل حیرت انگیر است.
امسال 9 غریق در سواحل گیلان داشتیم

مهندس هادی سلیمی در این باره توضیح داد: اگر مداخل هلال احمر و دولت  " وزارت کشور" نبود تلفات ما زیاد و موجب ناراحت و نگرانی مردم به خصوص مسافران دریا می شد

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در سالهای گذشته بیشترین مغروقین از کودکان بودند، افزود: به همین منظور طرح ها و برنامه های ویژه ای برای کودکان در ساحل و در قالب طرح های دریا تدارک دیدیم.

وی با تقدیر از استاندار گیلان، فرمانده انتظامی و هیات نجات غریق استان گفت: برگزاری مسابقات نقاشی و بازی های مفرح به همراه خانواده ، آموزش به خانواده ها برای شنا در نقاط ایمن دریا و برنامه های ورزشی و مسابقه دو ، طناب کشی و امثال آن در این راستا تعریف و اجرایی می شود.

سلیمی تصریح کرد: برای آموزش دقیق خانواده ها با شرایط ساحل و دریا و ایمن بودن  500 هزار بروشور تهیه کرده ایم که موارد لازم در آن بیان شده و به لحاظ روانی نیز تاثیر خوبی دارد.

 

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید