کد : 1330 ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:41
مدیر عامل هلال احمر گیلان:

امسال ۹ غریق در سواحل گیلان داشتیم

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در دیدار با اعضای گروه رسانه ای ایران " گرا" ، اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون تنها ۹ نفر غریق " فوتی" در سواحل گیلان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل حیرت انگیر است.
امسال 9 غریق در سواحل گیلان داشتیم

مهندس هادی سلیمی در این باره توضیح داد: اگر مداخل هلال احمر و دولت  " وزارت کشور" نبود تلفات ما زیاد و موجب ناراحت و نگرانی مردم به خصوص مسافران دریا می شد

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در سالهای گذشته بیشترین مغروقین از کودکان بودند، افزود: به همین منظور طرح ها و برنامه های ویژه ای برای کودکان در ساحل و در قالب طرح های دریا تدارک دیدیم.

وی با تقدیر از استاندار گیلان، فرمانده انتظامی و هیات نجات غریق استان گفت: برگزاری مسابقات نقاشی و بازی های مفرح به همراه خانواده ، آموزش به خانواده ها برای شنا در نقاط ایمن دریا و برنامه های ورزشی و مسابقه دو ، طناب کشی و امثال آن در این راستا تعریف و اجرایی می شود.

سلیمی تصریح کرد: برای آموزش دقیق خانواده ها با شرایط ساحل و دریا و ایمن بودن  500 هزار بروشور تهیه کرده ایم که موارد لازم در آن بیان شده و به لحاظ روانی نیز تاثیر خوبی دارد.

 

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید