کد : 1287 ۱۵تیر ۱۴۰۳ ساعت 17:25
منابع غیر رسمی در گیلان،

مشارکت دور دوم انتخابات رو به افزایش است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: آمارهای غیر رسمی حکایت از آن دارد که، میزان مشارکت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان گیلان با درصد بالایی با افزایش همراه است.
مشارکت دور دوم انتخابات رو به افزایش است

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، منابع رسمی  در این باره تاکنون هیچ اظهار نظری نداشته و طبق  مر قانون نمی توانند داشته باشند ، ولی  می گویند: آمار شرکت کنندگان و میزان مشارکت ها زمانی اعلام خواهد شد که رای گیری خاتمه یافته و آرا مردم خوب استان شمارش شود.

آمارهای غیر رسمی می گوید: چهار شهرستان در شرق گیلان " سیاهکل، املش، رودسر،لنگرود" - شهرستان های استارا و صومعه سرا در غرب استان و بعد از آنها  شهرستان رودبار در جنوب بالاترین مشارکت را داشته اند و جالب توجه اینکه بیشترین میزان مشارکت ها از نظر سنی به جوانان و بین سنین 22 تا 28 سال مربوط است.

استاندار گیلان ، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات استان ، سخنگوی این ستاد  ، فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسئولان شهرستان های سراسر استان طی دو روز اخیر بارها تاکید کرده اند که هدف آنها براساس  رسالت ذاتی شان برگزاری انتخابات سالم و بیطرفانه است و بر میزان مشارکت های تاکید دارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 8 صبح امروز جمعه 15 تیر ماه پس از آن رای خود را به صندوق انداخت ، بر مشارکت حداکثری ملت آگاه ایران تاکید و توصیه کردند ، " امیدواریم بهترین فرد برگزیده شود

در همین حال بسیاری از دوستان و همکاران عرصه رسانه در تماس های مکرر و پیام ها می پرسند ، کدام نامزد انتخابات تا ساعت 16:30 پیشتاز است و پاسخ این است که هنوز مشخص نیست .

این عزیزان از میزان مشارکت های هم سئوال می کنند که جواب شان، الحمدالله مشارکت ها افزایشی است و امیدداریم در ساعت های پیش رو بر میزان مشارکت عمومی افزوده شود و طبق روال دوره قبل به یقین چنین است..

رسانه های مجازی از جمله سایت ها و پایگاههای خبری ، تحلیلی و صدا و سیما طی یک هفته اخیر برنامه ها و پیام های متنوعی در خصوص مشارکت حداکثری داشته و به موازات آن توصیه های مدیران اجرایی ، روحانیان برجسته کشور و استان ها و مقام های قضایی و نمایندگان مردم در مجلس بر گرمتر کردن این فضا افزوده است.

.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید