کد : 1237 ۷تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:03
۷۴۰۰ نیرو امنیت انتخابات را بعهده دارند

دعوت مسئولان گیلان از مردم برای شرکت در سرنوشت شان

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان، در پیامی، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.
دعوت مسئولان گیلان از مردم برای شرکت در سرنوشت شان

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه رییس جمهور در روند اداره‌ی امور کشور، حرکت در مسیر تعالی وپیشرفت را مستلزم تحقق انتخاب اصلح دانست و گفت: این امرمهم در بستر حفظ بصیرت، زمان شناسی و توجه در روند انتخاب نامزد اصلح محقق می‌شود وهرچه حضور مردم در عرصه‌ی انتخابات فردا هشتم تیر گسترده‌تر وبا دقت وحساسیت بیشتری باشد، زمام امور کشور بدست فرد شایسته تری سپرده خواهد شد.
آیت الله فلاحتی با اشاره به آیات الهی، مبنی بر سپردن امور بدست توانمندترین و شایسته‌ترین فرد را از الزامات موفقیت درجامعه‌ی اسلامی دانست و افزود: امیدواریم فردا در بستر درایت و زمان شناسی  انتخابات به حصول نتایجی مطلوب به نفع کشور وملت بزرگ ایران بیانجامد.
استاندار نیز در پیام خود حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات را زمینه ساز شکل گیری دولتی قوی ومردمی برای تداوم روند خدمت به آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: انتظار میرود مردم ولایتمدار و موقع شناس استان گیلان فردا با حضور پرشور خود زمینه ساز خلق حماسه ایی ماندگار شوند.
دکتر اسدالله عباسی همچنین از پیش بینی ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه‌ی اخذ رای در مناطق شهری و روستایی گیلان خبر داد وافزود: در حال حاضرتمامی ملزومات وبستر‌های لازم برای انتخاباتی سالم، پرشور ومردمی مهیاست و فرمانداران تثبیت این روند را در راستای تسهیل در روند اخذ رای عموم مردم دنبال خواهند کرد

نمایندگان مردم گیلان در خبرگان رهبری مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند

 

آیت الله رسول فلاحتی، آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری، آیت الله رضا رمضانی و آیت الله علی کاظمی در پیامی مشترک از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رای دعوت کردند.
در پیام نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله لایغیرما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم (سوره رعد، آیه۱۱)
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به رهبری الهی امام خمینی رحمةالله علیه بر پایه مردم سالاری دینی شکل گرفت و اثبات کرد که جمع بین دنیا و آخرت شدنی است. انتخابات یکی از مهمترین جلوه‌های مردم سالاری دینی و مظهر تام تاثیر اراده ملت در سرنوشت خویش می‌باشد. انتخابات به عنوان یک حق عمومی و وظیفه شرعی و ملی برای آحاد ملت، می‌تواند آینده امت را جهت دهد و مردم غیرتمند ایران، ۴۵ سال است که با حضور هوشمندانه و عزتمندانه خود در این میدان، دشمنان اسلام و بشریت را مایوس ساخته‌اند و هم اکنون هنگامه ادای تکلیفی دیگر است.
اکنون پس از گذشت چهل روز از شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و خدمتگذار و همراهان خدوم ایشان در پرواز اردیبهشت، حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با شهیدان است. این حضور گامی بلند در راستای استحکام و تثبیت جمهوری اسلامی ایران و خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان این سرزمین اسلامی است، چنان که ولی امر مسلمین فرموده اند: «انتخابات می‌تواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ی مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ی با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند».
مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان گیلان که در مقاطع مختلف حرکت انقلاب اسلامی حضور جدی داشته و بصیرت ایشان همواره روشنی بخش بوده است، همچون همیشه در پشتیبانی از نظام اسلامی و ادای تکلیف شرعی و ملی خود سربلند و در پیشگاه الهی سرافراز خواهند بود.
ما خادمان این مردم غیور و سربلند، از همه شما مردم انقلابی و خداجوی گیلان دعوت می‌کنیم تا به برکت ایام مبارک غدیر، روز جمعه ۸ تیر، با مشارکت حداکثری خود، دو اثر مهم غدیر را که مشــــارکت در سرنوشت و گزینش از بهترین هاست را به منصه ظهور و بروز برسانید تا با انتخابی اصلح، امیدوار به ادامه اجرای برنامه شهید جمهور و اعتماد سازی مردم به مسئولین باشیم

7400 نیرو امنیت  را بر عهده دارند

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اهمیت برقراری تأمین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: ۷ هزار و ۴۰۷ نفر نیرو‌های انتظامی برای تأمین و حفظ نظم و امنیت انتخابات در گیلان آماده انجام وظیفه هستند.
 وی ضمن قدردانی از همکاری نیرو‌های بسیجی و سپاه با مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت درشعب اخذ رأی تاکید کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در شعبه‌های رأی گیری قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی گیلان تعداد کل صندوق‌های اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان را ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار است.
  این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۴۷ نیروی پلیس مسئولیت تأمین حفظ نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ نیروی سپاه و بسیج نیز در با پلیس همکاری خواهند داشت.
وی از تمهیدات لازم در کلانتری‌ها، گشت‌های انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در روز برگزاری انتخابات خبرداد و افزود: انتخابات مظهر تحقق مردم سالاری دینی و نقش مهمی در آینده کشور و جمهوریت نظام دارد و خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.
سردار ملکی با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات از سوی هواداران نامزد‌ها و تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رأی ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتی را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند
..

 

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید