کد : 1069 ۶خرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:45
اشتغال ۳۵۰ نیروی کار در حاشیه شهر رشت،

کارخانه‌ای که پس از ۱۷ سال توسط شهید جمهور احیا شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: وزیر کشور با اشاره به اشتغال‌زایی ۳۵۰ نفر در کارخانه صنایع پوشش ایران گفت: احیای کارخانه صنایع پوشش ایران حاصل تلاش و مجاهدت‌های شهید سید ابراهیم رئیسی است.
کارخانه‌ای که پس از 17 سال توسط شهید جمهور احیا شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گراگ ، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز یکشنبه 6 خرداد در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش و در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: این کارخانه چیزی حدود ۱۷ سال تعطیل بوده و به یک متروکه مبدل شده بود ولی با سفر شهید سید ابراهیم رئیسی به گیلان در مسند ریاست قوه قضاییه بخشی از این کارخانه احیا و در تاریخ هفت آذر سال ۱۴۰۰ بخش اعظمی از آن فعال شد.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی بیش از 350 نفره در کارخانه صنایع پوشش ایران افزود: این کارخانه در حوزه تولید نخ‌های با کیفیت فعال استو در تلاشیم تا به تأسی از شخص شهید جمهور بخش‌های دیگر این کارخانه را احیا کنیم.

کارخانه پوشش گیلان در زمان دولت های قبلی بیش از 1500 نفر نیروی کار داشت که به علت عدم نظارت ها و ضعف مدیریت ها دچار رکود و تعطیلی شد.!

وزیر کشور با تاکید بر ظرفیت اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفری در کارخانه صنایع پوشش ایران بیان کرد: این کارخانه یکی از افزون بر 10 هزار کارخانه احیا شده توسط شهید جمهور بزرگوار شهید رئیسی است که رونق را به سفره بخشی از جامعه آورده است.

وحیدی صنعت پوشاک را یک صنعت اشتغال‌آور برای کشور دانست و تصریح کرد: شهید جمهور قول به روشن شدن چراغ این کارخانه را داده بود لذا  امروز به اینجا آمدیم تا به شهید رییسی بگوییم که راه شما ادامه‌دار است.

وی با بیان اینکه خط جدید رنگ‌ ریزی نخ در کارخانه پوشش راه‌اندازی می‌شود، افزود: احیای کارخانه پوشش همواره یکی از دغدغه‌های شهید جمهور بوده است لذا با مدیر این کارخانه جلسه ای برگزار کرده و در تلاشیم تا از همه ظرفیت خود در این راستا استفاده کنیم./.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]