گروه رسانه ای با مردم گزارش می دهد....
جنگنده فوق از اسکادران لکن هیث میباشد.
این جنگنده به طور کامل منهدم و سقوط کرده است.
طی دوازده ساعت گذشته، این دومین جنگنده ای است که توسط پدافند سپاه منهدم شده است و به دلیل متلاشی شدن جنگنده از سرنوشت خلبان خبری در دست نیست.
این اولین پاسخ نیروهای مسلح ما به یاوه گوییهای ترامپ است.
رسانه های امریکایی خبر دادند ،تعدادی نیروی برای یافته خلبان ها به منطقه سقوط اعزام شده اند.