به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ علیرضا ابراهیمی به همراه و پس از دیدار با مدیرکل پاسخگویی و حقوقی استانداری طی نشستی با معاونین و مدیران صمت با بیان اینکه علاوه بر تلاشهای ارزشمند رزمندگان ، پایمردی رزمندگان اقتصادی نیز در تنظیم و آرامش بازار داخلی قابل تحسین بود.
وی تصریح کرد: با توجه به ورود جمعیت غیر بومی معادل بیش از دو برابر ساکن منطقه به استان گیلان در ایام جنگ هیچ مشکلی در تامین ارزاق عمومی وجود نداشت و نظارتها به صورت آنلاین و لحظهای با تشکیل ۴۰ تیم نظارتی انجام میشد.
ابراهیمی با اشاره به فراوانی اقلام در گیلان، با وجود خریدهای هیجانی و احتکار خانگی، تصریح کرد: حقیقتاً با توجه به حضور مردم از تهران و کرج به علت وضعیت جنگی و حوادث ناشی از آن به شهرهای شمالی، ما در ابتدا نگرانی خاصی برای گیلان داشتیم ولی با تشکیل اتاق وضعیت تنظیم بازار و تامین ارزاق چند برابری و اتحاد و همدلی مسئولین این استان، فضای بازار در شرایط جنگی به درستی مدیریت شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اهدا لوح تقدیر به همه دستاندرکاران اجرایی ایام جنگی قدردانی کرد و گفت: برنامهریزی مطلوب و بهبود خدمات رسانی،تلاش شبانه روزی صمت گیلان، باعث شد تا اختلال و کاستی در ارائه خدمات رسانی در شبکه توزیع اقلام اساسی ایجاد نشود
نظر مدیر مسئول:
این حرکت و اقدام شایسته مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت و کارشناسان مربوطه در تجلیل از تلاش های انجام شده از سوی استان گیلان با وجود حضور انبوه هوطنان در منطقه در ایام تجاوز رژیم صهیونیستی بسیار تاثیر گذار و قابل تقدیر است.
در همین راستا چنانچه مسئولان و مدیران بالا دستی در ارتباط با عملکرد سازمان ها ، ادارات کل و نهادها تشویق ها را در دستور کارشان قرار داده و عملکردهای خوب را مورد توجه قرار دهند این فرهنگ ماندگار و مناسب توسعه یافته و زمینه های فعالیت و تلاش بیشتر و با کیفیت تر در جامعه افزایش می یابد.
به سهم خود از این اقدام مدیر کل بازرسی و کارشناس ها سپاسگزاریم و از مدیر کل صمت استان گیلان و مجموعه بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سامانه 124 تشکر می کنیم.