کد : 810 ۱۳فروردین ۱۴۰۳ ساعت 00:53
ادامه جنایات و نسل کشی!

مقاومت، بهانه ای برای جنایات بیشرمانه صهیونیست ها

امروز همه جهانیان آگاهند که، عملیات هفتم اکتبر نیروهای مقاومت یک اقدام و واکنش برای بیش از ۷۵ سال کشتار و جنایت های مکرری بود که ریشه در تصرف یک سرزمین مادری به نام فلسطین و کشتن تدریجی مردمانش و آتش به کشیدن و تخریب منازل شهروندان داست. و شاید پیش از آن امکان انجام عملیاتی مانند طوفان الاقصی نبود.
مقاومت، بهانه ای برای جنایات بیشرمانه صهیونیست ها

شاید پیش از آن امکان انجام عملیاتی مانند طوفان الاقصی نبود و در واقع مقاومت با این اقدام تلاش کرد به سردمداران رژیم اسرائیل و جنایتکاران وابسته به آنها بفهماند که، کارد به استخوان شان رسیده و دیگر تحمل بیش از را نداشتند و باید کاری می کردند.

افکار عمومی جهان نیز در تداوم  این همه جنایت صهیونیست ها، اکنون با این عملیات بیش از گذشته آگاه شده اند و این آگاهی را می توان در تظاهرات مکرر ضد صهیونیستی دهها هزار نفری مردم در کشورهای مختلف به خصوص در قلب آمریکا و اروپا و برخی کشورهای آسیایی و آفریقایی مشاهده و  جستجو کرد.

این تظاهرات ضد صهیونیستی همین امروز 12 فروردین ماه 1403 بار دیگر به طور گسترده در بسیاری از کشورهای از جمله در کانادا برگزار شد و روز گذشته رئیس جمهوری فرانسه ، مصر و پادشاه اردن برای چندمین بار پیاپی خواستار آتش بس در غزه و سرزمین های فلسطینی شدند.

افکار عمومی جهانیان با میلیون ها سند و مدرک آگاهند، دهها سال مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان را قتل عام کردند و به این کشتارها افتخار کردند و هیچ رسانه ای در آمریکا و انگلیس و کشورهای مدعی دموکراسی در اروپای متمدن  واکنشی نشان ندادند و بعکس حتی  برای این فجایع بشری به دولت صهیونیست و ارتش تا دندان مسلح اش امتیازهای فراوانی هدیه دادند.!!

به جرائت می توان ادعا کرد، هفتم اکتبر که در تاریخ فلسطین و جهان  ثبت شد، موجب بیداری بسیاری از رسانه های غربی به خصوص انگلیسی و آمریکایی و دیگر نقاط جهان شد.

کاخ سفید در شش ماه گذشته میلیاردها دلارکمک مالی و حجم بالایی انواع سلاح های فوق پیشرفته تقدیم صهیونیست ها کرد تا فلسطینی ها را بیش از پیش قتل عام کنند  و  درهمین حال وقتی عزم مقاومت را درجنگ و مقاومت بعضی دولتها و همه ی ملت های جهان را مشاهده کرد و فهم این مساله که امکان شکست مقاومت ممکن نیست، با کمکهای اندک و حمایت هایی نخ نمای استکباری با ریحتن اشک تمساح وارد فضای به زعم خود دموکراسی و دلسوزانه شد.!!

حیرت آنگیز تر آنکه کاخ سفید از یک سو برای مردم فلسطین به ظاهر دلسوزی دارد و از سوی دیگر جنگنده و موشکها و سلاحهای پیشرفته تحویل دولت نتانیاهو می دهد تا هر چه می توانند از مردم بیگناه را بکشند!.

 

بیشرمانه مرد ، زن و کودکان را می کشند و دولتهای غربی آشکارا حمایت می کنند...!!

دولت بنیامین نتانیاهو و طرفدارانش با همراهی ارتش خشن و آدم  کش وابسته اش در این مدت با وجود مقاومت های بی امان رزمندگان فلسطینی ، تا نوانستند  مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی را به خاک و خون کشیدند، به گونه ای که دربرایر 1200 کشته مردم و نظامیان اسراییلی در عملیات طوفان الاقصی، نزدیک به  33 هزار نفر ملت مقاوم را قتل عام کردند و همچنان از کشتار دست بر نمی دارند.

آنها به موازات این جنایت ها همه ورودی های منتهی به نوار غزه را بسته اند و اجازه هیچ کمک غذایی به این منطقه داده نمی شود و صدها نوزاد و هزاران کودک فلسطینی به علت دسترسی نداشتن به غذا جان سپرده اند تا در حال مرگ هستند!؟.

به جای نسل کشی فجیع در سال 2024 میلادی، این کشتارها را انتقام و نابودی نیروهای مقاومت غزه نامیدند و اگر تظاهرات میلیونی جهانی و فشار زیاد به  دولت ها به خصوص بر دولت آمریکا در استانه انتخابات دوره جدید ریاست جمهوری نبود، شاید همه دو میلیون ساکنان غزه را می کشتند.!

امروز 12 فروردین 1403 در حالی که رسانه های فلسطینی از بمباران مناطق ساحلی رفح آنجا که بسیاری از مردم باقی مانده از کشتار صهیونیست ها از غزه و دیگر مناطق به این ناحیه در مرز کشور مصرپناه آورده اند، اعلام شد که بیمارستان الاقصی در این منطقه چندین مرحله پیاپی به شدت بمباران شد.

این بمباران ها در شرایطی انجام می شود که شخص بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دولت اسرائیل دستور داده تا از بمباران منطقه رفح و کشتار مردم پرهیز کند و عملیات را به شیوده ی دیگری دنبال کنند.!

به موازات این بمباران ها ، مذاکرات صلح در قطر و مصر ادامه دارد و دهها هزار نفر همزمان در تل آویو بر علیه دولت صهیونیستی نتانیاهو  تظاهرات گستدره ای کردند و خواستار برکناری نخست وزیر آدم کش صهیونیست شدند.

در این شرایط که مقاومت جانانه با وجود مشکلات متعدد از جمله نرسیدن غذا ودارو و سلاح  در فلسطین مظلوم و مقتدر ادامه دارد،  عده ای از صهیونیست ها از جمله نظامیان صهیونیست همچنان گروگان مقاومت هستند و  دولت اسرائیل به خصوص نخست وزیر جنایتکارش مصرانه خواهان حمله به رفح و نابودی انبوه مردم فلسطینی است.!

طی یک هفته اخیر بیمارستان الاقصی در منطقه رفح 5 تا 6 بارتوسط جنگنده پیشرفته اسرائیلی اهدایی آمریکا بمباران شده  و دهها مرد و زن و بیماران  به بهارنه حضور نیروهای مقاومت کشته شدند.

طی چند دهه اخیر وقتی در بالکان کشتار مردم بوسنی هرزگوین توسط صرب ها رقم خورد، جهانیان دچار حیرت و شگفتی ناباورانه ای شدند، زیرا تصور این بود در چنین دوره زمانی که سطح دانش مردم جهان افزایش یافته  مگر ممکن است افراد بشر چنین جنایاتی را مرتکب شوند.

پس از آن کشتارهای متعدد و گسترده در چندین کشور از جمله لیبی و عراق و درکشورهای  افریقایی و .... موجب  شگفتی همگان شد و  وقتی کشتار فجیع انسان های بی گناه  در سوریه و عراق توسط  گروه داعش به اوج خود رسید، کسی باورنمی کرد که بالاتر از این همه کشتارها هم  وجود دارد.

اکنون صهیونیست با این همه کشتار بی رحمانه نوزادان و کودکان و زنان باردار غزه و دیگر مناطق  فلسطین به بهانه عصبانیت از عملیات هفت اکتبر،در نسل کشی دست بالا را از همه ربوده اند و گمان نمی رود بیش از بتوان در این عصر و زمان جنایت کرد.!/

امید است، دولت های مستقل و ملت های بیدار به خود آمده و جلوی جنایت های  مکرر و بی حد صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی  را بگیرند و به جهانیان اعلام کنند که هنوز اندیشه انسانی و نوعدوستی در جهان امروز وجود دارد.

مدیر مسئول – 12 فروردین 1403


 

 

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]