کد : 808 ۱۱فروردین ۱۴۰۳ ساعت 23:09
ظرف ۳ سال،

۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور ساخته می شود

پایگاه خبری رسمی گیلان ۲۴: رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در رودبار گفت: امسال، ۳۰ نمازخانه بین راهی با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در کشور ساخته می‌شود.
۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور ساخته می شود

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری در بازدید از پویش «چشم به راهیم» در منطقه شهران رودبار گفت: طرح ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین راهی به نیت نام امام علی (ع)، با ۵۵۰ میلیاردتومان اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و جاده‌ای با تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور، از سال گذشته در کشور با ساخت و تحویل ۴۰ نمازخانه بین راهی آغاز شد.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت هر نمازخانه ۵ میلیاردتومان برآورده شده است، افزود: امسال هم قرار است ۳۰ نمازخانه بین راهی دیگر ساخته شده و به بهره برداری برسد و کلنگ ساخت ۴۰ نمازخانه باقی مانده هم در سال آینده به زمین زده می‌شود.

برنامه ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور در مدت ۳ سال

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر محل عبادت، مکانی برای استراحت مسافران است تا سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری افزود: تاکنون هزار و ۱۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی با امکانات نمازخانه و محل استراحت برای مسافران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور ساخته شده است.

پایگاه خبری رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]