کد : 794 ۹فروردین ۱۴۰۳ ساعت 00:44
طرحی که برای همه شهرها توصیه می شود،

مدیران برتر شهرداری رشت با نظر شهروندان انتخاب می شوند

پایگاه خبری رسمی گیلان ۲۴: براساس ایده ای جدید ، شهروندان رشتی مرکز استان گیلان در قبال دریافت خدمات از شهرداری با شماره گیری کد یکتا نسبت به ثبت نظرات طریق تلفن همراه اقدام کنند.
مدیران برتر شهرداری رشت با نظر شهروندان انتخاب می شوند

مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت در راستای اجرای مصوبات شورای عالی اداری، نسبت به سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات از طریق سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه های اجرایی کشور اقدام می کند.

بر این اساس، شهروندان می توانند پس از دریافت خدمت از شهرداری با شماره گیری کد یکتا نسبت به ثبت نظرات طریق تلفن همراه اقدام کنند.

بنابر اعلام مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت، این سامانه با هدف بهبود ارائه خدمات به مردم، ثبت عملکرد کارکنان‌ دولت و دستگاههای اجرایی و استفاده از این اطلاعات به منظور تحلیل وضعیت موجود با مشارکت آنان می باشد.

شهروندان می توانند با اسکن کد دوبعدی هر کارمند یا شماره گیری کد دستوری ذکر و در کارت هایی که در محل کار هر کارمند نصب شده نسبت به اعلام و ثبت نظرات خود از نحوه ارائه خدمت توسط کارمند اقدام کنند.


استاندار گیلان در ایام نوروزی در دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر رشت با وی ، با تاکید بر اینکه مدیران شهری رضایتمندی شهروندان را در اولویت کارهایشان قرار دهند گفت: وضع موجود رشت باید به وضعیت مطلوب شهروندان تبدیل شود؛ ضمن اینکه انسجام و وحدت رویه در مدیریت شهری با همدلی و هم افزایی شورای اسلامی شهر به پویایی و نشاط شهر کمک می‌کند.

 اسدالله عباسی  در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه خدمات سانی به مردم باید در شان آنان باشد، اظهار کرد: مدیران حوزه شهری تمام اندیشه و عمل خود را برای تسهیل در امور شهروندان و پویایی شهر، توجه به محرومیت زدایی مناطق حاشیه شهر، کاهش ترافیک، توسعه مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و دیگر وظایف محوله معطوف کنند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، زمینه انجام کارها و خدمات بزرگ را مهیا می‌کند، عنوان کرد: برای توسعه همه جانبه کلانشهر رشت بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگران و نخبگان برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو بیش از گذشته نیاز است. نتایج نظارت و ارزیابی شهروندان نیز به زودی اعلام و مدیران مناطق، کارمندان و پرسنل برتر شهرداری رشت معرفی شوند.

پایگاه خبری رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]