کد : 602 ۲۲بهمن ۱۴۰۲ ساعت 22:16
همزمان با راهپیمایی های گسترده ۲۲ بهمن در سراسر کشور،

مردم هوشیار گیلان امروز بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کردند

شبکه خبری تحلیلی گیلان ۲۴: مردم ولایتمدار رشت امروز همپا و همنوا با ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گام هایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند www.gilan۲۴.ir
مردم هوشیار گیلان امروز بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کردند

مردم فهیم و دوستدار انقلاب اسلامی با این حضور خود در تظاهرات خیابانی در همه شهرها و بخش ها  در آغاز چهل و پنجمین بهار آزادی ، ارادت و وفاداری خود را به آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
گیلانیان از بزرگ و کوچک، مرد و زن و قشرهای جوان و نو جوان  با ایمان راسخ  با حضور خالصانه و یکپارچه خود  کینه توزی ها، دشمنی ها و توطئه های دشمنان این نظام و کشور را ناکام گذاشتند و از نظام، استقلال و آزادی خود و سرزمین ایران اسلامی به شایستگی دفاع می کنند.

از اولین ساعات صبح همه اقشار مختلف مردم رشت از دانش آموز ، دانشجو ، بازاری و کاسب و کارگر و غیره همراه با سایر گیلانیان روزی دیگر را با نشاط و شور انقلابی آغاز کردند و مسیرهای متعدد این شهر از گلسار تا خیابان سعدی، از ورزشگاه شهید عضدی و خیابان نامجو، میدان پاسداران به سمت میدان فرهنگ و از مسجد الفتح چمارسرا و خیابان طالقانی همه تا میدان شهدای ذهاب (شهرداری) مملو از جمعیت زنان، مردانی است با مشت های گره کرده ، پرچم ها و پلاکاردهایی در اعلام و نفرت خود از دشمنان این کشور و نظام و انسانیت با خروشی دیگرسان آمده اند تا این حضورپرشورشان بار دیگر پشت دشمن دیرینه شان را به خاک برساند.

این مردم با اراده  به راستی نقطه قوت در انعکاس اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، ۲۲ بهمن ماه یوم الله - یوم الله، ای رهبر آزاده، آماده ایم - آماده؛ بار دیگر پیام آزادگی، استقلال و سربلندی شان را تحت لوای پرچم سه رنگ ایران زمین فریاد کردند.

عزم  ملت ایران همان چیزی است که استکبار جهانی و ابرقدرت های دنیا را از پای درآورده و کوچک و بزرگ، خرد و کلان را برآن داشته تا یکصدا و یکپارچه انزجار خود را از رژیم های غاصب و زورگو به گوش جهانیان برسانند و پلاکاردهای ضد صهیونیستی و نیز پرچم حماس هم در دستان راهپیمایان بخشی دیگر از این راهپیمایی بود که امروز مردم رشت در اعلام انزجار خود از ددمنشی ها و جنایات اسرائیل غاصب به تصویر کشیدند.
در طول مسیرهای راهپیمایی جلوه هایی متعددی از شور حضور نوجوانان و جوانان، ورزشکاران و .. نمود دارد، جمعی از نوجوانان ورزشکار با لباس های رزمی خود در میدان حرکاتی نمایشی را به تصویر می گذارند، کمی آن‌طرف‌تر در ایستگاهی نقش پرچم سه رنگ ایران زمین بر صورت کودکان نقش می بندد و آنان با ذوقی وصف ناشدنی پرچم کوچک دستشان را بر بالای سرشان افراشته دارند

زنده باد این ملت هوشیار و آگاه که چنین صحنه های بزرگ و مایوس کننده  علیه دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس را به نمایش گذاشتند و بار دیگر تا 22 بهمن سال آینده انقلاب و تداوم آن را بیمه کردند.

با این حضور قابل توجه ، اکنون مسئولیت مسئولان قوای سه گانه بسیار سنگین تر شده است و باید از بهمن 1402 تا 1402 در حوزه های اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم، بیکاری جوانان، کاهش شدید تورم و گرانی ها و در بخش های فرهنگی و اجتماعی تلاشها را صد برابر کنند و با نظارت بر عملکرد مسئولان استانی و شهرستان ها شرایط را بهبود ببخشند. انشاء الله.

www.gilan24.ir
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]