کد : 601 ۲۱بهمن ۱۴۰۲ ساعت 23:53
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان،

دهه فجر مولودی است که گره در سرنوشت ملتی شریف دارد

پایگاه خبری گیلان ۲۴: همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دکتر محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
دهه فجر مولودی است که گره در سرنوشت ملتی شریف دارد

دهه فجر مظهر شکوه ، عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)
ضمن تبریک چهل و  پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان باید گفت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دمیدن روح استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی در کالبد ایران بود و  22 بهمن اوج تجلی حضور ولایت و جلوه ای از وحدت امت ایران انقلابی و اسلامی است .
این ایام پاک ، مولودی است که گره در سرنوشت ملتی با شرافت و شهید پرور دارد که با اهدای خون جوانان گلگون کفن خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و این نهال پس از چهل و شش سال تبدیل به درختی تنومند شدکه همچون نگینی زیبا و درخشان در حال نورافشانی است .
پیروزی فجر امسال بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که تهدید، تحریم  و توطئه ذره ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران به ولایت فقیه، رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.
اینک مردم ایران اسلامی بار دیگربا حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و  سر دادن شعار " الله و اکبر " ، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»  بار دیگر پایه‌های کاخ نظام سلطه و پیکره استکبار جهانی را خواهند لرزاند و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی مقتدرانه و عزت مند امت اسلامی را آغاز خواهند کرد.
جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن اعلام حضور همه جانبه در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، با عرض تبریک مجدد فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ضمن دعوت همگان به شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن همگام با دیگر مردم عزیز کشورمان ، در این راهپیمایی گسترده شرکت خواهند کرد و امیدواریم با اتکال به ایزد متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و با تلاش و همت کارکنان خدوم ، اعضای هیات علمی مجرب و دانشجویان نخبه بتوانند قدمی هر چند کوچک در رشد و شکوفایی ایران اسلامی بردارند

****


هم چنین در پیام مجمع نمایندگان گیلان آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن تجلی خاطرات روز‌های شیرین و شورانگیز پیروزی و تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است.
روزی که بنای رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل و مدد الهی و با اتکا به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و در پرتو قدرت ایمان و وحدت و همدلی بی نظیر آحاد ملت عظیم الشان ایران شکل گرفت و اینک در جشن چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، قشر‌ها مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان گیلان، همگام و همصدا با مردم سراسر کشور، یاد و خاطره ایثارگران و فجر آفرینان غیور را گرامی داشته و با گوش و جان سپردن به سفارشات گوهربار امامین انقلاب و وصایای شهدای عزیز، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی عزت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن خواهند داشت و ضمن نمایش اتحاد، همبستگی و مراتب وفاداری و پایبندی خود به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، سربلندانه به استقبال خلق حماسه بزرگ و شکوهمند دیگری در ۱۱ اسفند ماه خواهند رفت..
.

خبرگزاری گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]