کد : 1804 ۹مهر ۱۴۰۳ ساعت 23:26
معاون دادگستری گیلان:

امتیاز بزرگ سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان ، معاونین قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد.
امتیاز  بزرگ سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود
به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان،حجت الاسلام والمسلمین رضازاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه شخصیت سید حسن نصرالله شخصیت جامعی بود اظهار داشت: او هم رزمنده ای دلاور و فرماندهی شجاع در صف اول مبارزه با دشمنان اسلام بود و هم از علم و دانش بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه افزود: بزرگ ترین امتیاز سید حسن نصرالله ولایت مداری او بود و در طول عمر پر برکت خود تابع محض ولی فقیه زمان خود بود.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده با اشاره به اینکه این شهید والامقام هم عالم بود و هم مجاهد، خاطر نشان کرد: او افکار علمی بلندی داشت و توانست صدای استکبار ستیزی انقلاب اسلامی را به تمام دنیا برساند و شهادت مزد رشادت هایی بود که مخلصانه در راه خداوند انجام داد و بهشت برین سزاوار همت بلند مردان خداست.


هم چنین در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان مردم گیلان امروز با تجمع در مصلی رشت انزجار و نفرت خود را از اقدام ددمنشانه و تروریستی صهیونیسم اعلام کردند.

شهید سید حسن نصرالله پشتوانه ایی محکم برای محور مقاومت منطقه و ندای پرخروش او تجلی بخش امید در دل مظلومان غزه و فلسطین بود و مردم گیلان امروز با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، بر لزوم حمایت از راه سیدمقاومت در دفاع از ملتی مظلوم تاکید کردند.تجمع گیلانیان در محکومیت جنایات رژیم تروریست و آدم کش اسرائیل

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای جبهه‌ی مقاومت و شهیدان راه آزادگی ، به تجلیل از نقش سید حسن نصرالله در ساماندهی و تقویت حزب الله پرداخت و بر لزوم تداوم راه مقاومت برابر جنایات ددمنشانه‌ی اسراییل غاصب تاکید کرد.
آیت الله فلاحتی با استناد به پیام عمیق رهبر معظم انقلاب در وصف زندگی مجاهدانه‌ی سید مقاومت تصریح کرد: بکارگیری الفاظی همچون فاتح قلب مجاهدان ، صاحب مکتب و مایه‌ی افتخار دنیای اسلام تنها مصادیقی کم نظیر و مشهود در این پیام است که زندگی سخت و مجاهدانه‌ی او را در دفاع از ملتتی مظلوم تایید می‌کند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید