کد : 1752 ۳۱شهریور ۱۴۰۳ ساعت 19:01
یک آگهی رایگان برای همه خانواده های ایرانی،

بهترین برنج و چای گیلان این روزها ارزان در دسترس شما

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: این روزها آب و هوای گیلان فوق العاده عالی پاییزی " خنک و دلچسب" است و در همین شرایط عالی در آخرین روز فصل تابستان به دلخواه همه شما ایرانیان برنج و چای مرغوب وبی نظیر در برنجکوبی ها و کارخانه های چایسازی بی واسطه به فروش می رسد.
بهترین برنج و چای گیلان این روزها ارزان در دسترس شما

برای خرید مستقیم این محصولات کیفی، بدون مخلوط کردن یا داشتن رنگهای مصنوعی و عطریات، کافی است تا 10 الی 15 روز آینده خودتان به گیلان " هر جای گیلان " تشریف بیاورید و یا آنکه به دوستان و آشنایان سفارش خرید بدهید، مشروط بر آنکه با همان قیمت خرید به دست تان برسد.
در همه شهرستان های استان گیلان از شرق گیلان ( رودسر، املش، لنگرود،لاهیجان، استانه اشرفیه، تا رشت مرکز استان و شهرستان های غرب – انزلی، خمام، فومن، شفت ، صومعه سرا، رضوانشهر، تالش ، استارا و تنها شهرستان جنوبی یعنی رودبار) محصول برنج به وفور یافت می شود.
چای معطر اصیل و با کیفیت بدون رنگها و اسانس ها و عطریات هم به غیر از شهرستان های  رودبار و استارا و تا حدودی تالش و رضوانشهر در سایر مناطق به خصوص در رودسر، املش، لنگرود، لاهیجان، فومن و صومعه سرا و شفت به نرخ کارخانه مستقیم عرصه می شود.
در حال حاضر که محصولات فوق از مزارع برنج و باغ های چای  تا 98 درصد برداشت شده است ، به هر میزان درخواست داشته باشید – آماده عرضه است و ما در این رسانه " گروه رسانه ای ایران " گرا" – آماده کمک و راهنمایی هستیم ، اما خرید ها به صورت نقدی  و مستقیم با خود شماست.
بهترین و مرغوبترین برنج هاشمی سراسر گیلان دو تا سه  الکه " غربال شده و یک دست" در برنجکوبی ها کیلویی 100 تا 120 هزار تومان و یک درجه پایین تر تا کیلویی 85  هزار تومان قابل خرید است.
حتی از کشورهای همسایه  به خصوص کشورهای عربی هم می توانند برای خرید این محصولات سفارش  در تناژ های بسیار بالا بدهند به شرط پرداخت بهای محصول قبل از حمل و قبول حمل و نقل آن از مبداء تا مقصد از سوی خریدار  باشد.
عالی ترین چای ارگانیک " اصیل و بدون رنگ " در همه کارخانه های چایسازی " عمل آوری چای" – به ترتیب ممتاز، درجه یک و دو و مخلوط   کیلویی 300 هزار – 250 – 200 و 150 هزار تومان قابل عرضه است.
از کسانی هم این محصولات را خریداری  مستقیم و غیر مستقیم می کنند تا به دست مصرف کنندگان برسانند درخواست داریم ، با رعایت انصاف انواع چای ممتاز تا درجه سه را با هم مخلوط نکنند که با نرخ گرانتر بفروشند و شاید به همین خاطر است ، برای همه خانواده های ایران آگهی فروش رایگان در این رسانه " گیلان 24"  و گروه رسانه ای ایران " گرا" اعلام کردیم.
*****
قابل توجه ، اداره کل پست استان گیلان با مدیریت خوب این مجموعه یک اداره در بخش واجارگاه شهرستان رودسر دایر کرده است به نام " پست چای" و کسانی که از سراسر کشور قصد خرید چای مستقیم و ارگانیک را دارند ، می توانند از طریق پست گیلان به این اداره متصل شده و میزان نیاز خود را طبق روال پست سفارش بدهند.
کلام آخراینکه – خرید محصول به صورت مستقیم از تولید کننده موجب تقویت اقتصاد و امکان تداوم تولید در سال های بعد ازسوی کشاورزان می شود و برای اقتصاد منطقه فوق العاده اهمیت دارد.
آدرس ما را در همین رسانه دنبال کنید تا راهنمایی لازم به شما خانواده های محترم بشود و هیچ سود و بهره ای در این راستا  برای خودمان در نظر نگرفته ایم ، زیرا که فقط  شما را به تولید کننده وصل می کنیم. همین – پایدار باشید
مدیر مسئول – م ، محمدپور / 31 شهریور ماه 1403


 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید