کد : 1692 ۲۰شهریور ۱۴۰۳ ساعت 21:50
استاندار گیلان:

مشکلات ترافیک و عوارضی آزاد راه تا یکماه آینده باید بر طرف شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار به همراه اعضای شورای ترافیک استان با حضور میدانی در آزادراه رشت – قزوین مصوبه حذف عوارضی امام زاده هاشم و هوشمندسازی آن را پیگیری و مشکلات ترافیک این محور را بررسی کرد.
مشکلات ترافیک و عوارضی آزاد راه تا یکماه آینده باید بر طرف شود

 به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، استاندار پیرو جلسه خدمات سفر و شورای ترافیک استان که ۱۳ شهریور در استانداری برگزار شده بود، گفت: نصب دوربین‌ها از پل زیتون رودبار در حال انجام است و تا هفته آینده عوارضی امامزاده هاشم رشت جمع آوری می‌شود و در راستای حل مشکل ترافیک دیگر به صورت سنتی و فیزیکی عوارضی جمع نخواهد شد.

پیگیری میدانی مصوبه جلسه شورای ترافیک گیلاندکتر اسدالله عباسی و اعضای شورای ترافیک استان در ادامه با حضور در ۲ راهی امام زاده هاشم، دستور تعریض و ۳ خطه شدن آن محور را به عنوان دیگر عامل مهم گره ترافیکی در این محور داد.

وی در جریان بازدید از جاده سنگر- سیاهکل نسبت به تامین فوری مصالح این پروژه و بهره برداری آن تا یک ماه و نیم آینده تاکید کرد.پیگیری میدانی مصوبه جلسه شورای ترافیک گیلان

تدبیر برای سوخت رسانی ثابت و سیار ، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در توقفگاه‌های این محور، خط کشی و روکش آسفالت پیچ‌ها و نصب روشنایی از دیگر مصوبات این جلسه میدانی بود.

استاندار همچنین مصوب کرد عوارضی آزاد راه محور رشت - قزوین، برای تبدیل گارد ریل‌ها به نیوجرسی‌های اسفنجی و حل دیگر مشکلات این محور هزینه شود
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید