کد : 1685 ۱۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 07:08
در یک سال گذشته،

تعاونیهای گیلان ۹۲ میلیون دلار صادرات به۲۳ کشور جهان داشتند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: بیش از ۹۲ میلیون دلار صادرات توسط ۲۵ شرکت تعاونی استان به ۲۳ کشور آسیایی و اروپایی انجام شده‌است.
تعاونیهای گیلان 92 میلیون دلار صادرات به23 کشور جهان داشتند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا"  ، سیاوش آقاجانی با بیان اینکه ۱۸۷ تعاونی جدید در ۳ سال اخیر در این استان تشکیل شده است، گفت: تعاونی‌های توسعه و عمران در۱۳ شهرستان گیلان شامل تالش، سیاهکل، رشت، لاهیجان، صومعه‌سرا، آستانه‌اشرفیه، فومن، ماسال، رودسر، بندرانزلی، رودبار، آستارا و لنگرد ثبت و تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه برای شهرستان‌های شفت و رضوانشهر نیز موافقتنامه تشکیل تعاونی صادر شده افزود: در املش و خمام انتخاب هیات موسس انجام شده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با ۴۰ هزار نفر- ساعت به صورت مجازی و حضوری در سه بخش حقوقی، تخصصی و مدیریتی برای مدیران و اعضای شرکت‌های تعاونی گیلان با مشارکت موسسات طرف قرارداد از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
وی افزود: در هفته تعاون امسال ۲۴ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۴۰ نفر و سه هزار و ۹۲ عضو در زمینه‌های تولیدی، توزیعی شامل مسکن، خدمات، صنایع دستی، خدمات پزشکی و گردشگری افتتاح شد..
در مراسمی به همین مناسبت از ۳ تعاونی برتر استانی و ۸ تعاون شایسته در استانداری گیلان تجلیل شد
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید