کد : 1664 ۱۴شهریور ۱۴۰۳ ساعت 22:14
ورود بی سابقه گردشگران و ازدحام در جایگاههای سوخت گیلان،

استاندار: برای توزیع سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان با خیر مقدم به همه مسافرانی که به گیلان سفر کرده اند و توصیه های لازم ایمنی و رعایت قوانین و مقررات در رانندگی با صبر و بردباری در این راستا، اعلام کرد: برای توزیع سوخت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و مسافران گرامی نگرانی نداشته باشند.
استاندار: برای توزیع سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، دکتر اسدالله عباسی عصر امروز پنج شنبه 14 شهریور ماه 1403 در بازدید از یک جایگاه عرضه سوخت بنزین در رشت با بیان اینکه در چند روز گذشته ۳۰۰ هزار خودرو وارد استان شده است گفت: ورود این تعداد مسافر در پنج سال گذشته بی سابقه است و همین امر، ازدحام خودرو‌ها را در پمپ بنزین‌ها به همراه داشته است.
وی در خصوص توزیع بنزین در پمپ بنزین‌های استان هم گفت: هیچ مشکلی به لحاظ تامین و توزیع سوخت دراستان وجود ندارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. 
استاندار از شهروندان گیلانی خواست در این چند روز از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
دکترعباسی در ادامه درخصوص وضعیت پخت نان در نانوایی‌های استان هم گفت: آرد به اندازه کافی دراستان وجود دارد وهیچ نانوایی تعطیل نیست و نظارت برنانوایی‌ها هم به صورت مستمردرحال انجام است.
وی  از توزیع روزانه ۳۵۰ تن مرغ دراستان خبرداد و گفت: تا پیش از این ۲۵۰ تن مرغ دراستان توزیع می‌شد، اما ازدیروز این رقم به ۳۵۰ تن افزایش یافته وکمبودی وجود ندارد.
استاندار ازمسافران خواست درسواحل تذکرات عوامل اجرایی را جدی گرفته و درمناطق پرخطر شنا نکنند.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید