کد : 1524 ۲۵مرداد ۱۴۰۳ ساعت 09:21
کارشناس خارج نشین:

رژیم صهیونیستی به جز زبان قدرت ،زبان دیگری نمی فهمد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: یک کارشناس مقیم اروپا که سالها در تل آویو زندگی می کرد، اعتقاد دارد که نتانیاهو هیچ زبان منطقی را نمی فهمد و نمی پذیرد و اگر ایران حتی بخواهد پاسخ تجاوز اسرائیل را ندهد، نخست وزیر دولت صهیونیستی هرگز عقب نشینی نمی کند.
رژیم صهیونیستی به جز زبان قدرت ،زبان دیگری  نمی فهمد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، محمد منظر پور می گوید: نتانیاهو جنگ چند لایه ای علیه ایران و ایرانی سامان داد و جنگ هایی از طریق اپوزیسیون، جنگهای نیابتی ، جنگ فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی ،  
به گفته وی ، این فرد در اسرائیل همه توانش را مصروف کرده است تا کشورهای بزرگ جهان را نسبت به جنگ علیه ایران متقاعد کند و اگر موفق شود بی تردید ایران چاره ای ندارد که به سمت خروج از ام پی تی و ساخت سلاح هسته ای پیش برود.
باید آگاه باشیم که اسرائیل عضو پیمان منع سلاحهای هسته ای نیست و زرادخانه گسترده ای در اختیار دارد و مقام های یک درجه پایین تر از نخست وزیر چند مرحله ایران را تهدید به استفاده از سلاح هسته ای کرده اند.
در این شرایط ایرانی چاره ای به جز ساخت سلاح هسته ای ندارد زیرا که اسرائیل در دو چند دهه گذشته به تمام کشورهای همسایه حمله کرده و به صورت مداوم مبادرت به ترور و اقدامات تروریستی می کند.
مسائل اخلاقی در این سرزمین جایگاهی ندارد و دیروز یک نظر سنجی از افراد در اسرائیل شده بود که شما موفق تجاوز جنسی به زندانیان فلسطینی حتی به زندانیان مرد هستید که اکثریت شان اعلام موافقت کرده بودند. اسرائیل جایی است که از نظر اخلافی با شتاب زیاد در حال سقوط است.
وی در پایان این نکته را متذکر شد که تداوم وجود این کشور و مسئولانی با چنین اعتقاداتی با استیلای به منطقه سم مهلکی است و باید در برابر آن اقدام موثری صورت گیرد
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید