کد : 1420 ۹مرداد ۱۴۰۳ ساعت 17:01

تامین امنیت سرمایه گذاری از الزامات دستگاه قضایی است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رییس کل دادگستری استان گیلان بر مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال و تامین امنیت سرمایه گذاری در جامعه تاکید کرد.
تامین امنیت سرمایه گذاری از الزامات دستگاه قضایی است

 به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از  روابط عمومی دادگستری گیلان حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز در نشست شورای معاونین با اشاره به اهمیت  راه اندازی دادگاه های ویژه صلح در تمامی شهرستان ها اظهار داشت: باید نشستی با حضور روسای دادگستری و روسای حوزه های قضایی بخش ها در اسرع وقت تشکیل شود تا هماهمگی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رویداد های سیاسی و حوادث و اتفاقات جامعه هیچ خللی در رسالت قضایی و ماموریت خطیر قوه قضائیه ایجاد نخواهد کرد گفت: رسیدگی دقیق و سریع پرونده ها در محاکم قضایی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی است که با جدیت و دقت دنبال خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر تأمین امنیت سرمایه‌گذاران و تشویق به سرمایه‌گذاری در استان گیلان بیا ن کرد: جلوگیری از اِعمال محدودیت‌های غیرضروری برای سرمایه‌گذاران از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌هایی قضایی برای سرمایه گذاران سرشناس، موجه و سالم موجب بی رغبتی سایر فعالان اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری و تولید خواهد شد، گفت: قضات محاکم استان  گیلان نیز باید موضوع اعمال محدودیت‌های بلاوجه و غیرضروری برای فعالان سالم اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند  و چنانچه مصداقی یافت شد، سریعا برطرف کنند
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید