کد : 1401 ۶مرداد ۱۴۰۳ ساعت 14:18
گیلان این روزها هوایی خوبی دارد - بارانی، خنک

دمای هوا در گیلان ۸ درجه کاهش یافت

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیرکل هواشناسی گیلان از تشدید بارشها، وزش باد، رگبار و رعد برق شدید از عصر امروز در گیلان خبر داد و گفت: دمای هوا هم ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.
دمای هوا در گیلان 8 درجه کاهش یافت

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، محمد  دادرس با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گیلان برای ورود سامانه بارشی از عصر امروز به استان گفت: با تقویت سامانه بارشی از عصر امروز دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد، رگبار و رعد برق، تگرگ، و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.
 مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: این سامانه فردا با شدت بیشتری فعالیت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این سامانه تا روز سه شنبه در گیلان ماندگار است، افزود: بالا آمدن آب رودخانه‌ها، رانش زمین و احتمال خسارت به سازه‌ها وجود دارد.
محمد دادرس از کشاورزان خواست: ورودی و خروجی آب مزارع خود را باز بگذارند و برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی تدابیر لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به شرایط دریا گفت: دریا از امروز تا روز دوشنبه با ارتفاع موج بین یک و نیم تا ۳ متر مواج و برای فعالیت‌های دریا نوردی نامناسب است.
محمد دادرس با اشاره به دمای رشت مرکز استان تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۲۹ درجه سلسیوس خواهد رسید و رطوبت این شهر ۱۰۰ درصد است

هم اکنون عصر روز شنبه بارش باران در بخش های بزرگی از گیلان آغاز شده است و دمای هوا هم کاهش محسوسی یافته و به نظر مانند روز های پاییزی است. بارندگی امشب و فردا یکشنبه در سراسر استان ادامه دارد و فعلا از گرمای روزهای قبل خبری نیست.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید