کد : 1324 ۲۲تیر ۱۴۰۳ ساعت 08:15
رئیس کل دادگستری گیلان،

برگزار کنندگان جنگ احشام و توزیع مشروبات جمع آوری شوند

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به وجود برخی معضلات مانند جنگ احشام، و مصرف مشروبات الکلی و وجود سگ‌های ولگرددر معابر عمومی اعلام کرد: فرماندهی انتظامی و شهرداریها باید با این پدیده ناامن کننده آرامش جامعه با شدت مقابله کنند.
برگزار کنندگان جنگ احشام و توزیع مشروبات جمع آوری شوند

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، مقام عالی قصایی استان  در حاشیه بازدید از حوزه قضایی کوچصفهان با اشاره به اینکه همه ی مسئولان باید در استقرار آرامش و امنیت در جامعه اسلامی تلاش کنند، افزود: وجود برخی معضلات مانند جنگ احشام، مشروبات الکلی و سگ‌های ولگرد افزود: شهرداری باید مکانی را برای جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مشخص کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف است با اعمال قانون، مکان‌های استفاده از مشروبات الکلی را شناسایی کند گفت: ماموران انتظامی پس از برخورد جدی با متخلفان باید این مکان‌ها را تعطیل کنند.
وی  به علنی بودن جنگ احشام در برخی نقاط استان اشاره کرد و افزود: باید با برگزارکنندگان و صاحبان املاکی که مسابقه در آن برگزار می‌شود برخورد کرده و مجازات‌های قانونی تعیین شده در خصوص آنان اعمال شود.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: برخورد قاطع، سریع، بازدارنده و پشیمان کننده با توزیع کنندگان مشروبات الکلی و برگزارکنندگان مسابقات جنگ احشام، ضروری و لازم الاجرا است
.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید