کد : 1306 ۱۹تیر ۱۴۰۳ ساعت 00:50

اداره پست لاهیجان فضای فوق العاده ای برای سرمایه گذاری دارد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر کل پست استان گیلان در دیدار با اعضای گروه رسانه ای ایران " گرا" ، اعلام کرد: اداره پست شهرزیبای لاهیجان چه از منظر موقعیت مکانی و فضای مناسب و زیر ساخت شرایط فوق العاده ای برای سرمایه گذاری و معرفی تولیدات استان در همه حوزه ها را داراست.
اداره پست لاهیجان فضای فوق العاده ای برای سرمایه گذاری دارد

محمد حسین هوشنگی روز دوشنبه 18 تیر ماه در این دیدار صمیمانه از مجموعه های اقتصادی و بخش های شاخص صنعتی و گردشگری  خواست تا زمینه فعالیت های شرکت پست ایران که یک مجموعه دولتی است را فراهم آورده و همکاری های دو یا چند جانبه با هدف ارایه خدمت ارزان تر و بهتر به شهروندان و روستاییان فراهم شود.

مدیر کل پست در بخش اطلاع رسانی فعالیت های پست استان نیز تصریح کرد: در این بخش هم آمادگی های لازم را براساس تفاهم دو جانبه و معرفی تولیدات گیلان و تنوع خدمات پست استان را داریم و در هر شهر و روستایی که امکاناتی در اختیار باشد برای این هدف مهم که با سود اقتصادی منطقه و تولیدات صنعتی، کشاورزی ، صنایع دستی و امثال آنهاست  با نظارت اداره کل پست امکان واگذاری پس از اخذ مجوزهای لازم از تهران را داریم.

وی هم چنین عنوان کرد: از طرح ها و ایده های جدید و دانش بنیان در بخش های خدمات پستی در همه عرصه های استقبال می کنیم و اقدام های خوبی هم در بعضی زمینه ها در حال انجام است که اطلاعات لازم را در آینده نزدیک برای افکار عمومی بازگو خواهیم کرد

مهندس هوشنگی این را هم تصریح کرد: تلاش همه نیروهای فعال در شرکت پست ایران و استان گیلان در گرما و سرما و شرایط جوی نامناسب خدمت به مردم است و برای تحقق این هدف مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر کل پست در این نشست صمیمی با اشاره به واحدهای پست چای و پست صنایع دستی در واجارگاه  شهرستان رودسر و لولمان شهرستان رشت  متذکر شد: در بخش های تولیدات استان برنامه ریزی هایی انجام شده است که به همکاری برخی مجموعه های دولتی و اقتصادی نیاز دارد و انشاء الله به زودی این طرح ها اجرایی شوند.

وی در پایان اشاره کرد : در خصوص طرح بازار مج شهرستان رضوانشهر و همکاری های موثر با منطقه آزاد اقتصادی انزلی خبرهایی خوبی داریم که به آگاهی افکار عمومی خواهد رسید.

پایگاه خبری رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید