کد : 1288 ۱۵تیر ۱۴۰۳ ساعت 21:58
استاندار گیلان،

مشارکت در استان گیلان ۸۰ هزار نفر افزایش دارد....

پایگاه خبری ، رسمی گیلان ۲۴: استاندار گیلان با قدردانی از مردم متدین و انقلابی گیلان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نظامی و سایر نیروها افزود: استقبال مردم در این رویداد ملی چشمگیر است و تا این لحظه بیش از ۸۰ هزار نفر نسبت به هفته گذشته بیشتر شرکت کردند.
مشارکت در استان گیلان 80 هزار نفر افزایش دارد....

انتخابات ریاست جمهوری در مرحله دوم  تا ساعت  22 تمدید شده است و انتظار می رود مانند مرحله نخست تا ساعت 24 " 12 شب" ادامه یابد.

 

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا"، دکتر اسدالله عباسی با اشاره به حضور پرشور رای اولی ها و جوانان پای صندوق های اخذ رای بیان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر از جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال در این انتخابات شرکت کردند و این مشارکت ادامه دارد ضمن اینکه تاکنون برخی از شهرستان ها اعم از آستارا، سیاهکل و املش مشارکت بیشتری داشتند.

 تلاش خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری قابل تقدیر است

استاندار با تقدیر از خبرنگاران و عکاسان برای ثبت این حماسه حضور عنوان کرد: دو هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آماده شورآفرینی و خلق حماسه‌ای دیگر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، از مجموع شعب و صندوق‌های اخذ رای در گیلان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری؛ ۲ هزار و ۳۱۰ صندوق ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است.

همچنین ۹۷۵ شعب اخذ رای و صندوق‌ها در حوزه شهری و یک هزار و ۷۱۳ مورد هم در مناطق روستایی دایر شد و به نسبت مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در این دوره افزایش و کاهشی در تعداد صندوق‌ها و شعب لحاظ نشده‌است.

۳۵ وی تصریح کرد : یکهزار نفر از عوامل اجرایی اعم از مجریان، ناظران، بازرسان و نیروهای انتظامی در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان همکاری دارند که از این تعداد حدود هشت هزار نفر ناظران، ۲۷۰ بازرس، هفت هزار عوامل حفاظت شعب اخذ رای و باقیمانده مجریان برگزاری انتخابات هستند.

احراز هویت در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اعلام وزارت کشور همانند مرحله اول الکترونیکی اما اخذ آرا به صورت دستی خواهد بود؛ تمامی ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد گیلان امروز برای پاسخگویی به موضوعات سجلی و تسهیل در ارائه خدمات به منظور افزایش مشارکت در انتخابات از آغاز رای‌گیری تا پایان آن دایر است
.

پایگاه خبری ، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید