کد : 1158 ۲۱خرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:05
در ۳ مسجد و دیدار چهره به چهره،

مشکلات قضایی جمعی از مردم رشت رسیدگی شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: رئیس کل دادگستری گیلان با حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت برای تسریع در روند رسیدگی به مطالبات مردم این شهرستان به صورت حضوری اقدام کرد.
مشکلات قضایی جمعی از مردم رشت رسیدگی شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" به نقل از روابط عمومی دادگستری ، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی گفت: جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد حضرت رقیه محله باهنر، مسجد پیامبر اعظم خیابان رودباری و مسجد صاحب الزمان منطقه سیاه اسطلخ رشت، برای پاسخگویی به مشکلات قضایی مردم این شهرستان در قالب میز خدمت حاضر شدند.

وی هدف از این اقدام را تسهیل در دسترسی عموم مردم به مسئولان و قضات دادگستری گیلان و ترویج سنت حسنه عفو با استفاده از تریبون مساجد عنوان کرد و افزود: دسترسی آسان مردم به مسئولان، برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند.

رئیس شورای قضایی گیلان با بیان اینکه برخی از مراجعه کنندگان در این میز خدمت نگران روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی خود بودند که با ارائه راهکار‌های سازنده و قانونی، مشکلات آن‌ها برطرف شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی افزود: همچنین برخی از افراد برای طرح مسایلی در خصوص حفظ حقوق بیت المال و منافع عموم مردم مراجعه کرده بودند که دستورات و راهنمایی‌های لازم ارائه
شد.

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید
اصول علمی روزنامه نگاری - روزنامه نگاری سایبری
کتاب اصول علمی روزنامه نگاری " روزنامه نگاری سایبری" در 300 صفحه قطع وزیری منتشر شد. اصول علمی مصاحبه ، گزارش نویسی ، خبر نویسی ، تاریخ روزنامه نگاری ایران، مبانی ارتباطات،سیاست های خبری، سواد رسانه ای، خبرنگاری بحران، روشهای سوژه یابی و یافته های نو در حوزه روزنامه نگاری سایبری" از فصل ها و مباحت کتاب است. این کتاب مرجع در مدت 45 روز به چاپ سوم رسیده است. فروش کتاب برای حوزه فرهنگ و رسانه 25 درصد تخفیف دارد. ایمیل "نویسنده" [email protected]