مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :

خدمات غیرحضوری رضایت مردم را در پی داشته است

نشریه ی منطقه ای واکنش و شبکه خبری گیلان 24: در تامین اجتماعی گیلان بطور متوسط بیش از 80 درصد لیست ها و فیش های حق بیمه و ابلاغهای اوراق مطالباتی بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه نی شئذو


جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت : در نیمه نخست سالجاری از تعداد 335325 لیست حق بیمه ارسالی از سوی کارفرمایان تعداد 324836 مورد یعنی 97 درصد آنها بصورت اینترنتی بوده است .  
وی افزود : در بخش ابلاغهای اوراق مطالباتی نیز از مجموع 80256 ابلاغ صورت گرفته تعداد 56922 مورد یعنی 71 درصد فرایند این بخش الکترونیکی و غیر حضوری انجام پذیرفته است .  
 
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سالجاری با راه اندازی سامانه طرح ملی دکتر نوربخش ، ارائه درخواستها بابت صدور و تعویض دفترچه های درمانی و تعهدات کوتاه مدت نیز به دامنه خدمات غیر حضوری افزوده گردیده است ، افزایش روزافزون استقبال ازاین خدمات را نویدبخش اثرگذاری مطلوب در جامعه هدف و رضایت مخاطبین در گروههای شرکای اجتماعی برشمرده و اذعان داشت : اجرای طرحهایی همچون پرونده الکترونیک ، نسخه های الکترونیک و بازرسی های الکترونیکی نیز جلوه های دیگری از اراده سازمان برای توسعه دراین بخش بمنظور پاسخگوئی و رضایتمندی بیشتر با بهره از امکانات مناسب در جهت تسهیل و تسریع در خدمت رسانی میباشد .   
 
حق پرست گفت: بیش از 75 درصد بیمه شدگان گیلانی در گروههای مشاغل آزاد و اختیاری و ... نیز در 5 ماهه لغایت مرداد سالجاری فیشهای حق بیمه خود را بصورت اینترنتی دریافت نموده اند که این رقم عددی افزون بر 647500 فقره فیش را دربر میگیرد .
 
لیلا خدمت‌بین دانا

منبع : گیلان 24

برچسب ها : تامین اجتماعی گیلان

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است