کد : 1913 ۲۹مهر ۱۴۰۳ ساعت 20:53
مدیر کل پست گیلان،

پیاده سازی طرح ملی نظام استاندار نشانی دستاوردهای ییشماری دارد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: مدیر کل پست استان گیلان اعلام کرد: استقرار دولت الکترونیک ، امکان ارائه خدمات برخط مکان محور ؛ تخصیص عادلانه منابع بر اساس گستره جمعیتی و ایجاد شفافیت در اطلاعات مکانی را هدف قرار می دهد.www.gilan۲۴.ir
پیاده سازی طرح ملی نظام استاندار نشانی دستاوردهای ییشماری دارد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ،  جلسه بررسی پیاده سازی طرح ملی نظام استاندار نشانی موسوم به جی.نف با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل و دبیر کارگروه تخصصی جی نف استان گیلان ؛ محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت هم چنین رئیس و  اعضای کمیسیون توسعه پایدار در صحن این شورا برگزار شد .
 مدیر کل پست گیلان در این جلسه به تشریح اهمیت پروژه ملی جی نف در توسعه شهری پرداخت و  ایجاد زیر ساخت استقرار دولت الکترونیک ، امکان ارائه خدمات برخط مکان محور ؛ تخصیص عادلانه منابع بر اساس گستره جمعیتی و ایجاد شفافیت در اطلاعات مکانی را از اهداف کلی این طرح ملی برشمرد .

 وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات هیئت وزیران پیرامون اجرای این پروژه ملی خاطرنشان کرد : برخی از اقدامات مقدماتی جی نف شهر رشت نظیر بروزرسانی نقشه های شهری ؛ نامگذاری معابر فاقد نام و نصب پلاک های نشانی انجام شده و صورتجلسات کلیه معابر فاقد نام برای شهرداران مناطق ارسال شده است ولی تا کنون اشتراک گذاری داده های موجود صورت نگرفته است .


 رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با بیان اینکه نام گذاری معابر و نصب پلاک های کدپستی هوشمند می تواند شهر رشت را به سوی هوشمند سازی سوق دهد، عنوان کرد: ایجاد این زیر ساخت ها سبب خواهد شد که تکالیف قانونی و ارائه خدمات به مردم بصورت بهتری انجام شود .
 در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه جی نف با حضور شهرداران مناطق و با محوریت شورا بصورت مستمر برای پیگری و اجرای مصوبات ادامه یابد .

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید