کد : 1910 ۲۹مهر ۱۴۰۳ ساعت 17:13
استاندار گیلان:

باید جلوی نشتی و هدر رفت انرژی در گیلان گرفته شود

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: استاندار استان گیلان همزمان با روز ملی صادرات، از ۱۳ صادر کننده نمونه تجلیل کرد و خواستار تقویت بخش صنعت و صادران با خارج شدن از پشت میزهای مدیریتی شد.www.gilan۲۴.ir
باید جلوی نشتی و هدر رفت انرژی در گیلان گرفته شود

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، دکتر هادی حق شناس در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه گیلان، با تاکید بر لزوم گرایش تولید و صنعت به سمت مصرف انرژی‌های نو گفت: جلوی نشتی و هدر رفت انرژی در گیلان گرفته شود.

وی پس از شنیدن دیدگاههای تعدادی از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان بخش خصوصی استان، اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها در حوزه صادرات جهت اجرای آن در گمرکات باید مورد توجه قرار گیرد و اعتقاد دارد که توسعه و پیشرفت کشور با کمک صادرات تحقق می‌پذیرد.

استاندار گیلان  با اشاره به رشد چشمگیر کشور در ابعاد صنعتی و اقتصادی افزود: در کنار تحریم‌های ظالمانه اقتصاد و صنعت ایران دارای بنیه قوی است و این مهم به دلیل نیروی انسانی قوی است و برخی اشکالات مدیریتی و درون سازمانی سبب شده تا صادرات به معنای واقعی خود نرسد.

حق شناس با بیان مشکلات صادرات و تولید باید مساله به مساله حل شود، اضافه کرد: حل بسیاری از مشکلات و مسائل تولید ریشه ملی دارد و ه می توان با دسته بندی استانی این مسایل را در سطح کشور پیگیری کرد.

وی با تاکید بر لزوم حل مسائل تولید و اشتغال افزود: ابتدا مسائل در مدیریت گیلان حلاجی و مورد بررسی قرار گیرد اگر حل نشد از طریق نگاه ملی مورد پیگیری قرار گیرد و شکی نیست که بخشی از مسائل تولید، اقتصاد و صادرات گیلان باید در داخل استان حل شود.

استاندار گیلان  با بیان اینکه ظرفیت صادرات گیلان بیش از حد موجود است، اضافه کرد: مقصرین اصلی ضعف در تولید و صادرات پشت میزنشین ها هستند.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید