کد : 1885 ۲۴مهر ۱۴۰۳ ساعت 17:52
وزیر اقتصاد دولت چهاردهم،

چرا بنزین لیتری ۳۰ هزار تومانی را ۳ هزارتومان بفروسیم

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت در آخرین موضع گیری حوزه اقتصاد و فروش بنزین گفته است ، نمی‌شود بنزین را لیتری ۳۰ هزار بخریم و ۳ هزار بفروشیم .www.gilan۲۴,ir
چرا بنزین لیتری 30 هزار تومانی را 3 هزارتومان بفروسیم

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به وضعیت بورس بیان کرد: برای انتقاد از مدیریت بورس باید عملکرد بلندمدت را مدنظر قرار داد و به مدیران جدید بورس فرصت داد تا وضعیت را بهبود دهند. قرار شد معاون اقتصادی و رئیس سازمان بورس در جلسات بودجه نویسی حاضر شوند و مراقب باشند احکامی علیه بازار سرمایه تصویب نشود. در عین حال لازم است که انتظارات کوتاه مدت خود را از بورس کم کنیم و به ثبات وضعیت آن در بلند مدت فکر کنیم. لازم است هر گونه اقدامات موردی و قیمت‌گذاری بی‌ربط و دخالت‌های دولتی کم شده و در نهایت از نهاد بازار حمایت شود.

همتی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۸۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم و عمده این کسری به خاطر قانون هدفمندی است، اضافه کرد: در قانون پیش‌بینی شده وزارت نفت درآمد‌هایی از حامل‌های انرژی داشته باشد و بر اساس آن مفاد قانون هدفمندی و یا پرداخت یارانه به گندمکاران و آرد و نان و ... انجام شود. اما وزرات نفت نه تنها نتوانسته حامل‌های انرژی را با قیمت مناسب بفروشد بلکه بر اساس ضرورت اقدام به واردات ۴ میلیارد دلار بنزین کرده است.

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید