کد : 1884 ۲۴مهر ۱۴۰۳ ساعت 17:48
احکام جدید در آستانه صدور ......

روز های خوشی برای بازنشستگان در راه است

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: بر اساس اظهارات فعالان صنفی بازنشستگان کشوری، سازمان برنامه و بودجه به صندوق‌های بازنشستگی دستور داده است که احکام متناسب‌سازی بازنشستگان را صادر کنند.www.gilan۲۴.ir
روز های خوشی برای بازنشستگان در راه است

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، نمایندگان بازنشستگان اعلام کردند : رایزنی درباره صدور احکام جدید در نشست‌های سازمان برنامه و بودجه با رؤسای صندوق‌ های کشوری، لشکری و فولاد به مراحل پایانی خود رسیده است.

در جلسه‌ ی مشترک بین رؤسای صندوق و مدیران سازمان برنامه و بودجه ، فرآیند نهایی‌سازی احکام به پیشرفت قابل توجهی رسید. همچنین، دستور صدور احکام از سوی سازمان برنامه و بودجه به تمامی صندوق‌های تحت نظر (سه صندوق دولتی) ابلاغ شد.

به این ترتیب، به احتمال زیاد در روزهای آینده احکام متناسب‌سازی صادر و پرداخت معوقات بازنشستگان آغاز خواهد شد. متناسب‌سازی تکلیف برنامه هفتم توسعه است و باید از فروردین اجرایی شود
 

چند روزی است که پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان آغاز شده است. برنامه زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان آمده است: پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان از ۲۱ مهر و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف "الف" شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد.


خبر دیگر اینکه -  مستمری بخش دوم بازنشستگان  حرف "ص تا ی" نیز امروز ۲۴ مهر ماه پرداخت  شد.

..

 

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید