کد : 1778 ۴مهر ۱۴۰۳ ساعت 13:26

استعلام ممنوع الخروجی افراد بصورت ۲۴ ساعته فراهم شد

پایگاه خبری، رسمی گیلان ۲۴: معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد: سکوی کاتب این امکان را برای مردم فراهم کرده که در هر لحظه از شبانه روز بتوانند در سکوی کاتب نسبت به ممنوع الخروجی خود استعلام کنند.
استعلام  ممنوع الخروجی افراد بصورت 24 ساعته فراهم شد

به گزارش گروه رسانه ای ایران " گرا" ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سید صادق سعادتیان در خصوص نحوه اطلاع رسانی افراد ممنوع الخروج از کشور گفت:  مطابق ماده هفده قانون گذرنامه بستانکاران پرونده های اجرایی اعم از بستانکاران قراردادهای داخلی بانک ها، مهریه و چک های بلامحل و به طور کل اسناد ذمه ای که از دوایر اجرای اسناد رسمی اجراییه صادر میشود می توانند با درخواستشان مدیون را ممنوع الخروج کنند.

وی افزود:  این اتفاق در پرونده های اجرای اسناد رسمی صورت می گیرد و بدهکاران یا مدیونین ممنوع الخروج میشوند.

سعادتیان در اشاره به این نحوه اطلاع رسانی گفت:  در جهت حفظ حقوق و شان مردم، سازمان ثبت برای افرادی که ممنوع الخروج میشوند به سه طریق اطلاع رسانی می کند‌. نخست اینکه اگر مدیون در سامانه شماره موبایل داشته باشد به محض ممنوع الخروج بودن برای وی پیامک ارسال و موضوع پرونده به وی اطلاع رسانی میشود. دوم اگر مدیون ثبت نام ثنا داشته باشه بر اساس ثنا اطلاع رسانی می شود.

با تشکر از دکتر رحمان قربانی ".

پایگاه خبری، رسمی گیلان 24
نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آقای من ..... تو روزی خواهی آمد عشق را تقسیم خواهی کرد تو معنای قشنگ عشق را تفهیم خواهی کرد
با مصرف بهینه 300 خودرو اتومات جایزه بگیرید